Oulun kaupunginkirjaston asiakaskyselyssä mitataan asiakaspalvelun laatua
Oulun kaupunginkirjastossa asiakaskyselyssä 3.-30.4.2023 kysytään saavutetaanko kirjaston asiakaspalvelutavoite. Vastaaminen on mahdollista kaikissa Oulun kirjastoissa, kirjastoautoissa ja kirjaston verkkosivuilla. Kyselyssä arvioidaan koko kaupunginkirjaston palveluja yleisesti. Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan kaksi kirjalahjakorttia.
Kysely on toteutettu aiemmin vuosina 2019 ja 2021. Tavoitteena on selvittää säännöllisin väliajoin, miten kirjaston asiakaspalvelutavoite toteutuu. Vuonna 2021 kyselyn vastausmäärää vähensi huomattavasti koronapandemian aiheuttamat supistukset kirjastopalveluissa. Suurin osa vastanneista oli kuitenkin tyytyväisiä saamaansa palveluun ja kyselyn tulokset paranivat kaikilta osin edellisestä kerrasta. Vuoden 2023 kyselyn tulosten perusteella Oulun kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittämistä jatketaan edelleen. Yhteenveto kyselyn tuloksista julkaistaan myös kaupunginkirjaston verkkosivuilla.
Kirjaston asiakaspalvelutavoite:
Aurinkoista ja asiantuntevaa palvelua Oulun kaupungin kirjastoissa
Oulun kaupungin kirjastoissa tunnet olosi tervetulleeksi.
Palvelemme sinua hyväntuulisesti ja arvostaen.
Hoidamme asiasi ammattitaitoisesti.
Meiltä saat enemmän kuin tulit hakemaan.
Teemme työtä sinua varten!