Muutoksia Oulun Veden asiakaspalvelussa 30.5. alkaen

25.05.2022

Oulun Veden asiakaspalveluaikoihin tulee muutoksia maanantaista 30.5.2022 alkaen.

Asiakaspalvelumme vastaa puheluihisi arkisin klo 9-13. Puheluusi vastaa Oulu10-palvelut klo 13-16.

Vesilaskutus palvelee arkisin klo 9-15.

Tekninen asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9-11.30.

Huomioithan, että palvelupisteemme Kasarmintiellä on edelleen suljettuna.

Hyödynnä sähköisiä palvelujamme

Hyödynnä Oulun Veden sähköisiä kanavia, kuten Vesitili -palvelua, jossa pystyt ilmoittamaan mm. mittarinlukeman. Käytössänne ovat myös muut sähköiset palvelut ja lomakkeemme Oulun Veden www-sivuilla.

Häiriö- tai vikatilanteet

Jos vedenjakelussasi on häiriöitä, varmista ensiksi huoltoyhtiöltä tai isännöitsijältä, ettei vedenjakeluhäiriö johdu kiinteistössäsi tehtävistä korjaustöistä. Jos kyse on lämpimän käyttöveden katkoksesta, ota yhteyttä kiinteistöhuoltoon tai kaukolämpöyhtiöön. Oulun Vesi ei vastaa käyttöveden lämmityksestä tai kuuman veden jakeluhäiriöistä.

Tarkista myös verkkosivujemme häiriötiedotteet ja häiriökartta. Mikäli syytä häiriöön ei näistä löydy, voit olla yhteydessä työajan ulkopuolella vesihuollon päivystysnumeroon 040 703 3800.