Pääkuva

KUDOS-webinaari: Digimarkkinoinnin ja viestinnän mittarointi 9.10.2024 klo 9–11

01.10.2024

Tule mukaan KUDOS-projektin lokakuun webinaariin, joka keskittyy digitaaliseen markkinointiin ja sen mittarointiin. 

Puhujana markkinointitoimisto Kuulu Oy:n operatiivinen johtaja Mari Kellokumpu, joka on digimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän rautainen ammattilainen. Ilmoittaudu mukaan webinaariin tästä.

Webinaarissa käydään läpi digimarkkinoinnin ja viestinnän mittaroinnin merkitystä, tavoitteiden asetantaa ja niiden toteutumisen seuraamista. Mitä mitataan ja miksi, miten analysoida datasta saatuja tuloksia? Webinaarissa kuullaan myös esimerkkejä eri mittaustyökaluista. 

_ _ _ _ _ _

Mari Kellokumpu on digimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on työskennellyt niin mediassa, kulttuuri- ja matkailualalla kuin elämystuotantojen parissa julkisella sekä yksityiseltä sektorilta. Hän on valmistunut taiteen maisteriksi Lapin yliopistosta pääaineena mediatiede. Lisäksi hän on opiskellut muun muassa Design Managementia ja palvelumuotoilua, markkinointia sekä johtamista. Markkinointitoimisto Kuulu Oy:ssä hän toimii operatiivisena johtajana vastaten erilaisten yritysten strategiasuunnittelusta, digitaalisesta palvelumuotoilusta sekä toimii digimarkkinoinnin kouluttajana. Marin koulutusreferenssejä ovat mm. Saranen, MIF, Grow+, NordicMarketing, Kiinteistöliitto, SAMK, Pohjola Vakuutus sekä Iisalmen kaupunki.

_ _ _ _ _ _

KUDOS-projekti on Oulun, Jyväskylän, Kuopion ja Lahden kaupunkien yhteiskehittämisen toimintamalli, jonka tavoitteena on vahvistaa kuntien kulttuuritoiminnan digikyvykkyyttä. Rakennamme osaamisverkostoa ja jaamme tietoa sekä toteutamme kuntien kulttuuritoiminnan haasteisiin vastaavia, kulttuurin digitalisaation ketteriä kokeiluja kuntien välisinä yhteisprojekteina.  KUDOS-projekti toteutetaan 1.1.2023 – 31.12.2024 ja sitä rahoittavat Opetus- ja kulttuuriministeriö sekä Oulun, Kuopion, Jyväskylän ja Lahden kaupungit. Hanke on Euroopan unionin rahoittama – Next Generation EU.